Nog even - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Robin Zimmermann - WaarBenJij.nu Nog even - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Robin Zimmermann - WaarBenJij.nu

Nog even

Blijf op de hoogte en volg Robin

03 Januari 2013 | Nederland, Leiden

En bijna is het zover, nog 3 weekjes en dan stappen we in het vliegtuig, iig als ik morgen mijn ticket heb geboekt ^^

  • 22 Januari 2013 - 10:47

    Franca:

    Lieve Robin,

    Heel veel plezier en be safe ! Ik hoop dat je het enorm leuk gaat hebben, and I'm looking forward to your updates !

    xx

  • 22 Januari 2013 - 14:57

    Tetten:

    Lekkere stoner!

    Vond het heel chill dat ik je nog ff kon zien voordat je big journey begon. Ik wens je heel veel plezier, avontuur, succes en natuurlijk 420 (ondanks dat dat niet zo makkelijk meer gaat)!!!

    Ga lekker genieten en enorm veel succes met je studie!

    Dikke knuff en kus,

    GeeGee (:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 23 Maart 2010
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 13052

Voorgaande reizen:

22 Januari 2013 - 17 Juni 2013

Studeren in Cairo :D

23 Mei 2010 - 03 Juli 2010

Op stage in Thailand

Landen bezocht: